
Určitě zajděte na pojišťovnu a vyřešte to tam.
Určitě zajděte na pojišťovnu a vyřešte to tam.
Určitě zajděte na pojišťovnu a vyřešte to tam.
Vyřešte to s pojišťovnou.
Záleží na pojišťovně, jak to bude řešit.
Podívejte se do smlouvy, bude to tam uvedené. Vše záleží na pojišťovně a typu pojištění.
Pokud máte pojištění u pojišťovny Allianz a máte typ pojištění Exkluziv s připojištěním VIP Garance a v případě, že hodnota pojistného plnění nepřesáhne 100.000Kč (tak snad jste na mobilu neměl nějaké drahé kamení), tak pak nebudete muset vracet pojistné.
Tady v tomto případě bude záležet hodně na tom u jaké pojišťovny a za jakých podmínek jste pojištěn.
Stala se mi taková zajímavá věc, ten příběh je trochu delší, ale zkrátím ho, takže si představte situaci, že vám někdo vykrade byt, vy máte sjednané pojištění domácnosti, nahlásíte, že vám byl odcizen například telefon, za peníze od pojišťovny si koupíte nový a teď přichází to drama, najednou zjistíte, že pachatel byl dopaden, tak a já se ptám co teď, budu muset vracet pojistné plnění?